Nikt nie kocha, kiedy tak właściwie film w telewizji niespodziewanie zostaje powstrzymany przez blok reklam. Jednak jeszcze o wiele bardziej irytujące bywają reklamy www. To smutne, w sieci wszystkie chwyty są dozwolone. Bądź niemal wszystkie… Promocje, które rozpraszają opisującą nas uwagę albo blokują na jakiś czas przeglądarkę, są uznawane za nieetyczne. Ich obecność w powierzchni www jest bardzo krytykowana, a powiązane witryny nieprawidłowo na tym wychodzą. Skutkiem tego każda szanująca się jednostka gospodarcza rezygnuje z tego rodzaju praktyk. Denerwująca reklama w Internecie z pewnością nie świadczy o profesjonalizmie, dlatego rozpocznij współpracę ze fachowcami - Directresponse.pl. Typowym przykładem nieetycznej promocji są okna, które niespodziewanie wypełniają cały ekran komputera. Mogą też czmychać przed kursorem myszy, lub przypominać komunikat o błędzie. Czasami stosuje się także metodę łączenia z jedną domeną internetową www wielu banerów, porozrzucanych w sieci. Stanowi to istotne nadużycie technologii Flash. To tylko parę propozycji, z których korzystają oszuści. Niemniej jednak znacznie gorszym kłopotem jest piractwo. Niektóre hiperłącza, które przypominają banery, to tak rzeczywiście programy szpiegowskie. Mogą również spowodować infekowanie komputera wirusem. Tego typu działanie są już absolutnie nielegalne. Jakim sposobem widać, reklama w sieci może nie tylko drażnić. Bywa też niebezpieczna.